تبلیغات
فایل فنی - معرفی و دانلود فایل کامل گزارش کارآموزی طراحی صنعتی شرکت مشهد سرما

فایل فنی

گزارش کارآموزی طراحی صنعتی شرکت مشهد سرما

  • گزارش کارآموزی طراحی صنعتی شرکت مشهد سرما
    گزارش کارآموزی طراحی صنعتی شرکت مشهد سرما در 34 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: کارآموزی
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 10243 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 34

    قیمت فایل: 4,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    گزارش کارآموزی طراحی صنعتی شرکت مشهد سرما در 34 صفحه ورد قابل ویرایش

    فهرست :

    تاریخچه شرکت مشهد سرما .................................................................................................... 1

     -  نحوه شکل گیری و تاریخچه تاسیس .................................................................................. 1

     -  آدرس کارخانه و فروشگاه ها ........................................................................................... 1

     -  اهداف به همراه افتخارات شرکت   .................................................................................... 2

     -  از جمله تولیدات شرکت  .................................................................................................. 2

    پروسه تولید و ماشین آلات مورد استفاده ................................................................................. 3

    -  قسمت پروفیل.................................................................................................................... 3

    - قسمت تو کاری ................................................................................................................. 12

    - قسمت نصب موتور.............................................................................................................. 16

    مواد و روشهای ساخت ........................................................................................................... 20

    تحلیل فرآیندهای طراحی و تولید ............................................................................................ 24

    -  خواهان طرح جدید ............................................................................................................. 24

    -  گروه های اجتماعی مرتبط با یخچال صنعتی  ........................................................................ 25

    -  کلاس اجتماعی افراد مرتبط ................................................................................................ 25

    -  تاثیرات محیط بر محصول ................................................................................................... 26

    -  تاثیرات محصول بر محیط..................................................................................................... 27

    -  نتیجه گیری....................................................................................................................... 27

    -  پروسه طراحی و تولید......................................................................................................... 29

    -  پروسه استفاده ................................................................................................................... 29

    -  پروسه بعد از استفاده........................................................................................................... 29

    ساختمان یخچال ..................................................................................................................... 30

    گشتالت استیتیکی و سمبلیکی................................................................................................. 31

    -  نتیجه گیری....................................................................................................................... 31

    منابع و ماخذ ......................................................................................................................... 32

    تاریخچه  شرکت مشهد سرما :

    شرکت مشهد سرما در سال 1357 با نام موسسه فنی مقدم در خیابان راهنمایی و در سال 1358 ? چهار راه بی سیم شروع به فعالیت نمود . این شرکت با پذیرفتن نمایندگی چند شرکت تهرانی شروع به کار کرد و همزمان با ایجاد یک کارگاه در جاده قدیم قوچان به تولید فریزرهای خانگی با نام البرز خراسان پرداخت . در سال 1360 شرکت مشهد سرما در محل فعلی کارخانه با تولید انواع یخچال های صنعتی شروع به کار کرد . این شرکت اولین سازنده یخچال های صنعتی ? فریزر ? شیر سرد کن ? آبسرد کن ? سردخانه و دستگاه های برودتی در مشهد بوده است .

    کارخانه و فروشگاه مرکزی : مشهد – جاده قوچان – کیلومتر 3 بعد از پلیس راه – سمت راست

     تلفکس :   6513022 – 05116513021

    فروشگاه 1 :  مشهد – بین چهار راه لشگر و چهار راه بیسیم – سمت راست

    تلفکس : 8543149 – 05118547617

    فروشگاه 2 : مشهد – بین میدان شهدا و فلکه آب – جنب کوچه سجادی

    تلفکس : 2221504 – 05112227634

    اهداف :

    شرکت مشهد سرما با تولید یخچال های صنعتی و کلیه صنایع برودتی اهداف ذیل را سرلوحه فعالیت ها قرار داده است :

    1 – ارتقا کیفیت محصولات و اخذ گواهی های کیفی محصول از مراکز معتبر ?

    2 – افزایش سهم بازار با ایجاد توان رقابت پذیری در قیمت ? کیفیت و ارتقا زنجیره تامین ?

    3 – رعایت قوانین و الزامات با ایجاد محیطی ایمن ? پاک و سالم ?

    4 – ارتقا تکنولوژی با هدف دستیابی به محصولات ? بازارهای جدید و توسعه صادرات .

    از افتخارات شرکت مشهد سرما شامل :

    دارنده پروانه وزارت صنایع از تاریخ 15/1/1363 ?

    گواهینامه  9001  ISO  از مودی اینتر نشنال انگلستان ?

    انتخاب صادر کننده نمونه سال 1385 .

    از جمله تولیدات این شرکت شامل :

    روشهای ساخت

    تولیدات صنایع شیشه عبارت است از :

    1 – شیشه های دوجداره ( تزریق گاز آرگون توسط دستگاه تمام اتوماتیک )

    2 – شیشه های سه جداره ( تزریق گاز آرگون توسط دستگاه تمام اتوماتیک )

    3 – شیشه های لمینت ( چند لایه ? ضد گلوله )

    4 – شیشه های دکوراتیو

    5 – شیشه های ایمنی جهت محصولات فوق

    کلیه تولیدات با ابعاد متفاوت ? تنوع رنگ و هر نوع شیشه بنا به سفارش عرضه می گردد .

    خط دوجداره (IG Line)

    این خط تولید شامل شستشو، بازرسی، اسپیسر گذاری و پرس می باشد شیشه ها در این قسمت توسط 6 برس سیلندری شسته و تمیز می شوند. آب مصرفی در این قسمت سختی گیری و رسوبگیری شده و توسط سیستم تبادل یونی مجدداً برگشت داده خواهند شد. پس از شستشو شیشه وارد بخش خشک کن شده که در این قسمت نازلهای هوای خشک کننده خود را با ضخامت ?-?? میلیمتری شیشه تطبیق می دهند و شیشه پس از خشک شدن راهی قسمت بازرسی، کنترل و اسپیسر گذاری شده، در این مرحله جداره دوم و یا سوم وارد خط تولید شده و پرس می شوند. 

    - حداکثر ابعاد تولید: ???? × ???? میلیمتر

    - حداقل ابعاد تولید: ???  × ??? میلیمتر

    - ضخامت تولید نهایی: ??-?? میلیمتر

     ضریب انتقال حرارت یک سطح (U)

    انتقال و عبور حرارت از یک سطح از طریق هدایت ? جابجایی و تشعشع با مقدار U مشخص می شود . هر چه میزان U پائین تر باشد تلفات حرارتی کمتر خواهد بود . شیشه دو جداره بدلیل وجود یک محفظه بسته خشک محصور ما بین دو صفحه شیشه ای به مراتب بهتر از شیشه تکجداره می باشد .

    شیشه یک جداره 6 میلیمتری    K.²m /5.7 =U

     شیشه استاندارد دو جداره شامل دو شیشه 6 میلیمتر و 12 میلیمتر هوای مابین آن .  K.²m/2.7=U

    شیشه استاندارد دو جداره شامل دو شیشه 6 میلیمتر و 12 میلیمتر گاز آرگون مابین آن . K.²m/w1.3=U

    با استفاده از شیشه های با تابش کم و یا لمینت میتوان مقدار U را تا 3/0 کاهش داد .

    خواهان طرح جدید می تواند شامل سه دسته از گروهها باشد :

    الف : خود کارخانه مشهد سرما ? کارخانه رقیب در شهر مشهد ( الکترواستیل )  و سایر رقبا در کشور وهمچنین سفارش برای صادرات که شامل ترکمنستان ? افغانستان و آلمان است .

    ب : توسعه جمعیت و تغییر سلیقه های مشتریان ( خواهان ) که در کارخانه ? معمولا از طریق برنامه ریزان و بازاریابان می باشد حدود تقریبی مشتریان و خواسته هایشان برای محصول جدید در آینده مشخص می شود .

    برای مثال از عوامل مهم در طراحی یخچال های صنعتی می توان به تغییر فرم شیشه ها از شکل صاف و ساده به فرم شیشه خم و فرم درها از نوع لولایی به کشویی نام برد که از جلو به عقب منتقل شده که تنها دردسترس فروشنده یا کارگر مغازه باشد ? به طور کلی فرم ها به سوی طرح های دارای انحنا گرایش دارند . برای داشتن فضای بیشتر و عمر بیشتر موتور آن را به بالای یخچال انتقال داده اند ? به منظور تبلیغات در قسمت بالای یخچال یک صفحه اضافه شده که اصطلاحا تاج نام دارد و از جنس شیشه می باشد .

    ج : مقدار صادرات بسته به میزان سفارش به کشورهای ترکمنستان ? افعانستان و آلمان که البته مدل و طرح های متفاوتی را در بر می گیرد ? تعداد تولید کارخانه مشهد سرما با توجه به اطلاعات به دست آمده از بازاریابی و تحقیقات بازار که میانگین تولید سالانه حدود 420 عدد می باشد ? افراد استفاده کننده در حال و آینده شامل سوپر مارکت ها ? گوشت و مرغ فروشی ها ? اغذیه ها ? رستوران ها ? بستنی و شیرینی فروشی ها و ... .

    گروه های اجتماعی مرتبط با یخچال صنعتی عبارتند از :

    مدیر عامل کارخانه – مدیر تولید – مهندسین خط تولید – کارفرما – کارگران ( خط تولید – انبارداری – حمل و نقل ) – مدیر فروش – تعمیرکاران و خدمات پس از فروش – خریدار یخچال صنعتی – فروشنده و یا کارگران مغازه – مشتری های مغازه .

    کلاس اجتماعی افراد مرتبط :

    بیشترین شدت ارتباط را استفاده گر مستقیم ? فروشنده یا کارگر مغازه دارد که سفارش مشتری را انجام می دهد و ازلحاظ روانی ? بصری و کاربردی ( بهداشت و شست و شو ) بیشترین ارتباط را با یخچال برقرار می کند? با توجه به گرد آوری اطلاعات از طریق پرسش نامه استفاده گر مستقیم ( کارگر شیرینی فروشی ) جز طبقه پایین جامعه با درآمد ماهانه بین70 تا120هزار تومان می باشند ? اکثر آنها پایبند به مسائل مذهبی هستند و از لحاظ سیاسی نقشی منفعل دارند مگر در مسائل مهمی چون انتخابات و جنگ و ... ? از لحاظ میزان سواد اصولا مدرک دانشگاهی ندارند ? حدودا بین 20 تا 30 سال ? مذکر و مونث می باشند .

    شرایط فیزیکی و اقلیمی

    تاثیرات محیط بر محصول :

    محیط استفاده نباید دارای رطوبت باشد .

    آفتاب و نور مستقیما نباید بر آن بتابد .

    مکان مناسب برای شست و شو آسان و سریع یخچال باشد .

    مکان و محیط اطراف عاری از هر گونه موجودات موذی و میکروب باشد .

    محیط به گونه ای باشد که تهویه در آن به راحتی صورت پذیرد .

    تاثیر گرد و غبار بر قسمت های مختلف یخچال مانند موتور .

    امکان وندالیزم

    در صورت در دسترس بودن امکان دزدی

    نیاز به جا به جایی در طول روز به دلیل کمبود جا در فضای داخل مغازه ( نزدیک حرم )

    تاثیرات محصول بر محیط :

    اشغال فضا

    ایجاد رفلکس و آلودگی نوری

    تاثیر نا مطلوب فایبر گلاس بر ریه انسان و محیط زیست

    تاثیر گاز فرئون و تخریب لایه ازون

    تاثیر روانی با استفاده از استتیک محصول

    آموزش استفاده صحیح از محصول بوسیله طراحی و فرم مناسب

    نتیجه گیری :

    از معایبی که قبلا در ساخت یخچال های صنعتی وجود داشت این بود که در تمام یخچال ها و فریزر ها با فوم پلاست فوم عایق کاری انجام می شد اما در حال حاضر با فوم تزریق می باشد . مزایای این تزریق به شرح ذیل می باشد :

    1 – پرت سرما را از بین می برد .

    2 – مصرف برق را نسبت به پلاست فوم کاهش می دهد .

    3 – به موتور هم فشار زیادی وارد نمی شود .

    فرم درها از حالت کمدی به کشویی تغییر یافته ( فقط کارگر یا فروشنده می تواند به داخل یخچال دسترسی داشته باشد ) ?

    تغییر فرم شیشه ها و بدنه از صاف و ساده به فرم خمیده برای ایجاد فضای بیشتر درون یخچال ( تاثیر مد و مدگرایی و تغییر سلیقه خریداران ) ? 

    جابه جایی محل قرار گیری موتور از پایین به بالای یخچال جهت تهویه بهتر و ایجاد تاج برای تبلیعات ? 

    حذف یخچال مدل U بدلیل هزینه بالا برای ساخت و تولید ?

    هویت دادن به محصولات با استفاده از نامگذاری .

    از لحاظ وندالیزم ? یخچال های صنعتی دچار وندالیزم ناشی از عدم مهارت استفاده کننده و یا ضعف در طراحی فرم های نامطلوب و نامناسب می شوند . 

    طرح تولیدات صنعتی مورد استفاده با تاثیر پذیری از چگونگی زندگی انسان ها پدید می آید و معرف و بیانگر آن خواهد بود . بنابراین تولیدات صنعتی علاوه بر ارضا نیاز های جسمی انسان می بایست قادر به پاسخگویی به خواسته های اجتماعی ? فرهنگی و اقتصادی استفاده کنندگان هم باشند .

    دسته بندی تولیدات شامل :

    1 – تولیدات مورد استفاده ? ( تولیداتی برای استفاده شخصی )

    2 – تولیدات مورد استفاده ? ( تولیداتی که در جهت استفاده گروه های معین می باشند )

    3 – تولیدات مورد استفاده ? ( تولیداتی که عموم کمتر رابطه ای با آنان دارند )

    که با توجه به بررسی های اولیه تولید یخچال صنعتی  در دسته تولیدات مورد استفاده ?  قرار می گیرد .

    گزارش کارآموزی طراحی صنعتی شرکت مشهد سرما در 34 صفحه ورد قابل ویرایش

    فهرست :

    تاریخچه شرکت مشهد سرما .................................................................................................... 1
     -  نحوه شکل گیری و تاریخچه تاسیس .................................................................................. 1
     -  آدرس کارخانه و فروشگاه ها ........................................................................................... 1
     -  اهداف به همراه افتخارات شرکت   .................................................................................... 2
     -  از جمله تولیدات شرکت  .................................................................................................. 2
    پروسه تولید و ماشین آلات مورد استفاده ................................................................................. 3
    -  قسمت پروفیل.................................................................................................................... 3
    - قسمت تو کاری ................................................................................................................. 12
    - قسمت نصب موتور.............................................................................................................. 16
    مواد و روشهای ساخت ........................................................................................................... 20
    تحلیل فرآیندهای طراحی و تولید ............................................................................................ 24
    -  خواهان طرح جدید ............................................................................................................. 24
    -  گروه های اجتماعی مرتبط با یخچال صنعتی  ........................................................................ 25
    -  کلاس اجتماعی افراد مرتبط ................................................................................................ 25
    -  تاثیرات محیط بر محصول ................................................................................................... 26
    -  تاثیرات محصول بر محیط..................................................................................................... 27
    -  نتیجه گیری....................................................................................................................... 27
    -  پروسه طراحی و تولید......................................................................................................... 29
    -  پروسه استفاده ................................................................................................................... 29
    -  پروسه بعد از استفاده........................................................................................................... 29
    ساختمان یخچال ..................................................................................................................... 30
    گشتالت استیتیکی و سمبلیکی................................................................................................. 31
    -  نتیجه گیری....................................................................................................................... 31
    منابع و ماخذ ......................................................................................................................... 32

    تاریخچه  شرکت مشهد سرما :

    شرکت مشهد سرما در سال 1357 با نام موسسه فنی مقدم در خیابان راهنمایی و در سال 1358 ? چهار راه بی سیم شروع به فعالیت نمود . این شرکت با پذیرفتن نمایندگی چند شرکت تهرانی شروع به کار کرد و همزمان با ایجاد یک کارگاه در جاده قدیم قوچان به تولید فریزرهای خانگی با نام البرز خراسان پرداخت . در سال 1360 شرکت مشهد سرما در محل فعلی کارخانه با تولید انواع یخچال های صنعتی شروع به کار کرد . این شرکت اولین سازنده یخچال های صنعتی ? فریزر ? شیر سرد کن ? آبسرد کن ? سردخانه و دستگاه های برودتی در مشهد بوده است .
    کارخانه و فروشگاه مرکزی : مشهد – جاده قوچان – کیلومتر 3 بعد از پلیس راه – سمت راست
     تلفکس :   6513022 – 05116513021
    فروشگاه 1 :  مشهد – بین چهار راه لشگر و چهار راه بیسیم – سمت راست
    تلفکس : 8543149 – 05118547617
    فروشگاه 2 : مشهد – بین میدان شهدا و فلکه آب – جنب کوچه سجادی
    تلفکس : 2221504 – 05112227634

    اهداف :

    شرکت مشهد سرما با تولید یخچال های صنعتی و کلیه صنایع برودتی اهداف ذیل را سرلوحه فعالیت ها قرار داده است :
    1 – ارتقا کیفیت محصولات و اخذ گواهی های کیفی محصول از مراکز معتبر ?
    2 – افزایش سهم بازار با ایجاد توان رقابت پذیری در قیمت ? کیفیت و ارتقا زنجیره تامین ?
    3 – رعایت قوانین و الزامات با ایجاد محیطی ایمن ? پاک و سالم ?
    4 – ارتقا تکنولوژی با هدف دستیابی به محصولات ? بازارهای جدید و توسعه صادرات .
    از افتخارات شرکت مشهد سرما شامل :
    دارنده پروانه وزارت صنایع از تاریخ 15/1/1363 ?
    گواهینامه  9001  ISO  از مودی اینتر نشنال انگلستان ?
    انتخاب صادر کننده نمونه سال 1385 .
    از جمله تولیدات این شرکت شامل :
    روشهای ساخت
    تولیدات صنایع شیشه عبارت است از :
    1 – شیشه های دوجداره ( تزریق گاز آرگون توسط دستگاه تمام اتوماتیک )
    2 – شیشه های سه جداره ( تزریق گاز آرگون توسط دستگاه تمام اتوماتیک )
    3 – شیشه های لمینت ( چند لایه ? ضد گلوله )
    4 – شیشه های دکوراتیو
    5 – شیشه های ایمنی جهت محصولات فوق
    کلیه تولیدات با ابعاد متفاوت ? تنوع رنگ و هر نوع شیشه بنا به سفارش عرضه می گردد .
    خط دوجداره (IG Line)
    این خط تولید شامل شستشو، بازرسی، اسپیسر گذاری و پرس می باشد شیشه ها در این قسمت توسط 6 برس سیلندری شسته و تمیز می شوند. آب مصرفی در این قسمت سختی گیری و رسوبگیری شده و توسط سیستم تبادل یونی مجدداً برگشت داده خواهند شد. پس از شستشو شیشه وارد بخش خشک کن شده که در این قسمت نازلهای هوای خشک کننده خود را با ضخامت ?-?? میلیمتری شیشه تطبیق می دهند و شیشه پس از خشک شدن راهی قسمت بازرسی، کنترل و اسپیسر گذاری شده، در این مرحله جداره دوم و یا سوم وارد خط تولید شده و پرس می شوند. 
    - حداکثر ابعاد تولید: ???? × ???? میلیمتر
    - حداقل ابعاد تولید: ???  × ??? میلیمتر
    - ضخامت تولید نهایی: ??-?? میلیمتر

     ضریب انتقال حرارت یک سطح (U)
    انتقال و عبور حرارت از یک سطح از طریق هدایت ? جابجایی و تشعشع با مقدار U مشخص می شود . هر چه میزان U پائین تر باشد تلفات حرارتی کمتر خواهد بود . شیشه دو جداره بدلیل وجود یک محفظه بسته خشک محصور ما بین دو صفحه شیشه ای به مراتب بهتر از شیشه تکجداره می باشد .

    شیشه یک جداره 6 میلیمتری    K.²m /5.7 =U

     شیشه استاندارد دو جداره شامل دو شیشه 6 میلیمتر و 12 میلیمتر هوای مابین آن .  K.²m/2.7=U

    شیشه استاندارد دو جداره شامل دو شیشه 6 میلیمتر و 12 میلیمتر گاز آرگون مابین آن . K.²m/w1.3=U

    با استفاده از شیشه های با تابش کم و یا لمینت میتوان مقدار U را تا 3/0 کاهش داد .

    خواهان طرح جدید می تواند شامل سه دسته از گروهها باشد :
    الف : خود کارخانه مشهد سرما ? کارخانه رقیب در شهر مشهد ( الکترواستیل )  و سایر رقبا در کشور وهمچنین سفارش برای صادرات که شامل ترکمنستان ? افغانستان و آلمان است .
    ب : توسعه جمعیت و تغییر سلیقه های مشتریان ( خواهان ) که در کارخانه ? معمولا از طریق برنامه ریزان و بازاریابان می باشد حدود تقریبی مشتریان و خواسته هایشان برای محصول جدید در آینده مشخص می شود .
    برای مثال از عوامل مهم در طراحی یخچال های صنعتی می توان به تغییر فرم شیشه ها از شکل صاف و ساده به فرم شیشه خم و فرم درها از نوع لولایی به کشویی نام برد که از جلو به عقب منتقل شده که تنها دردسترس فروشنده یا کارگر مغازه باشد ? به طور کلی فرم ها به سوی طرح های دارای انحنا گرایش دارند . برای داشتن فضای بیشتر و عمر بیشتر موتور آن را به بالای یخچال انتقال داده اند ? به منظور تبلیغات در قسمت بالای یخچال یک صفحه اضافه شده که اصطلاحا تاج نام دارد و از جنس شیشه می باشد .
    ج : مقدار صادرات بسته به میزان سفارش به کشورهای ترکمنستان ? افعانستان و آلمان که البته مدل و طرح های متفاوتی را در بر می گیرد ? تعداد تولید کارخانه مشهد سرما با توجه به اطلاعات به دست آمده از بازاریابی و تحقیقات بازار که میانگین تولید سالانه حدود 420 عدد می باشد ? افراد استفاده کننده در حال و آینده شامل سوپر مارکت ها ? گوشت و مرغ فروشی ها ? اغذیه ها ? رستوران ها ? بستنی و شیرینی فروشی ها و ... .

    گروه های اجتماعی مرتبط با یخچال صنعتی عبارتند از :

    مدیر عامل کارخانه – مدیر تولید – مهندسین خط تولید – کارفرما – کارگران ( خط تولید – انبارداری – حمل و نقل ) – مدیر فروش – تعمیرکاران و خدمات پس از فروش – خریدار یخچال صنعتی – فروشنده و یا کارگران مغازه – مشتری های مغازه .

    کلاس اجتماعی افراد مرتبط :

    بیشترین شدت ارتباط را استفاده گر مستقیم ? فروشنده یا کارگر مغازه دارد که سفارش مشتری را انجام می دهد و ازلحاظ روانی ? بصری و کاربردی ( بهداشت و شست و شو ) بیشترین ارتباط را با یخچال برقرار می کند? با توجه به گرد آوری اطلاعات از طریق پرسش نامه استفاده گر مستقیم ( کارگر شیرینی فروشی ) جز طبقه پایین جامعه با درآمد ماهانه بین70 تا120هزار تومان می باشند ? اکثر آنها پایبند به مسائل مذهبی هستند و از لحاظ سیاسی نقشی منفعل دارند مگر در مسائل مهمی چون انتخابات و جنگ و ... ? از لحاظ میزان سواد اصولا مدرک دانشگاهی ندارند ? حدودا بین 20 تا 30 سال ? مذکر و مونث می باشند .

    شرایط فیزیکی و اقلیمی
    تاثیرات محیط بر محصول :

    محیط استفاده نباید دارای رطوبت باشد .
    آفتاب و نور مستقیما نباید بر آن بتابد .
    مکان مناسب برای شست و شو آسان و سریع یخچال باشد .
    مکان و محیط اطراف عاری از هر گونه موجودات موذی و میکروب باشد .
    محیط به گونه ای باشد که تهویه در آن به راحتی صورت پذیرد .
    تاثیر گرد و غبار بر قسمت های مختلف یخچال مانند موتور .
    امکان وندالیزم
    در صورت در دسترس بودن امکان دزدی
    نیاز به جا به جایی در طول روز به دلیل کمبود جا در فضای داخل مغازه ( نزدیک حرم )

    تاثیرات محصول بر محیط :

    اشغال فضا
    ایجاد رفلکس و آلودگی نوری
    تاثیر نا مطلوب فایبر گلاس بر ریه انسان و محیط زیست
    تاثیر گاز فرئون و تخریب لایه ازون
    تاثیر روانی با استفاده از استتیک محصول
    آموزش استفاده صحیح از محصول بوسیله طراحی و فرم مناسب

    نتیجه گیری :

    از معایبی که قبلا در ساخت یخچال های صنعتی وجود داشت این بود که در تمام یخچال ها و فریزر ها با فوم پلاست فوم عایق کاری انجام می شد اما در حال حاضر با فوم تزریق می باشد . مزایای این تزریق به شرح ذیل می باشد :
    1 – پرت سرما را از بین می برد .
    2 – مصرف برق را نسبت به پلاست فوم کاهش می دهد .
    3 – به موتور هم فشار زیادی وارد نمی شود .
    فرم درها از حالت کمدی به کشویی تغییر یافته ( فقط کارگر یا فروشنده می تواند به داخل یخچال دسترسی داشته باشد ) ?
    تغییر فرم شیشه ها و بدنه از صاف و ساده به فرم خمیده برای ایجاد فضای بیشتر درون یخچال ( تاثیر مد و مدگرایی و تغییر سلیقه خریداران ) ? 
    جابه جایی محل قرار گیری موتور از پایین به بالای یخچال جهت تهویه بهتر و ایجاد تاج برای تبلیعات ? 
    حذف یخچال مدل U بدلیل هزینه بالا برای ساخت و تولید ?
    هویت دادن به محصولات با استفاده از نامگذاری .
    از لحاظ وندالیزم ? یخچال های صنعتی دچار وندالیزم ناشی از عدم مهارت استفاده کننده و یا ضعف در طراحی فرم های نامطلوب و نامناسب می شوند . 
    طرح تولیدات صنعتی مورد استفاده با تاثیر پذیری از چگونگی زندگی انسان ها پدید می آید و معرف و بیانگر آن خواهد بود . بنابراین تولیدات صنعتی علاوه بر ارضا نیاز های جسمی انسان می بایست قادر به پاسخگویی به خواسته های اجتماعی ? فرهنگی و اقتصادی استفاده کنندگان هم باشند .
    دسته بندی تولیدات شامل :
    1 – تولیدات مورد استفاده ? ( تولیداتی برای استفاده شخصی )
    2 – تولیدات مورد استفاده ? ( تولیداتی که در جهت استفاده گروه های معین می باشند )
    3 – تولیدات مورد استفاده ? ( تولیداتی که عموم کمتر رابطه ای با آنان دارند )
    که با توجه به بررسی های اولیه تولید یخچال صنعتی  در دسته تولیدات مورد استفاده ?  قرار می گیرد .

    قیمت فایل: 4,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

نظرات() 
What do you do for a sore Achilles tendon?
شنبه 18 شهریور 1396 09:47 ق.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching for
معرفی
karolewasee.hatenablog.com
سه شنبه 17 مرداد 1396 08:33 ق.ظ
Pretty! This has been a really wonderful post. Thanks for providing this information.
How much does it cost to lengthen your legs?
یکشنبه 15 مرداد 1396 10:30 ب.ظ
There's definately a lot to know about this issue.
I love all of the points you've made.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :